تیکه داره سنگین

 درود

اینم چند تا اس که وقتی دادی به طرف

طرف کاملا قهوه ای بشه


مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود،
خودمو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدمه


اگه توی روت خندیدم به خاطر این بود که نخواستم تو روت بالا بیارم ،
این رو بفهم


من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم
آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم


تو را چه به فرهاد !
یک فــــرهاد بود و یک بیستون عاشقی !
توهمین یــک وجب دیوار را بردار من باورت میکنم …


گاهی به بعضی ها باید بگی عزیزم اگه بــرام بزرگ شده بودی فقط به خاطر خطای دیدم بود ، میدونی که من آستیگماتم …


گفتم : فراموشت میکنم … !
گفت : نمیتونی …
رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت : دیدی نمیتونی !؟
گفتم : شمــــــا ؟


تو رو اگر از فناوری نانو هم بسازن
باز هم خیانت ازت چکه میکنـه …

 

چه فرقی میکنه عـاشق ” تـو” بـاشم یا ” رنگین کمان ” ؟؟
وقتی هر دو هفت خطید …

 

اشتباه مــن املایی بود ،
من فقط او را هـمدرد نوشتم ،
گویا او هــم ، درد بود …

 

رو دادن به بعضیا بیشتر از کراک وشیشه براشون توهم داره

 

بعضیافک میکنن خیلی تیزن سوزنم تو همین فازهابود نخ رفت توش

 

من که زیاد میفرستم

البته فقط برای دوستای جنبه دارم

فدایی دارین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 شهريور 1392 | 3:32 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس